יתרונות בעבודה עם חברה לקידום אתרים באינטרנט

האם כדאי לכם להשקיע לעבוד עם חברה לקידום אתרים באינטרנט והאם קידום אתרים מציע ערך אמיתי? האם שירות זה הוא באמת גורם חשוב בצמיחה עסקית? בעלי עסקים שמוכנים להצמיח את החברה שלהם דרך ערוצי שיווק דיגיטליים שונים עשויים לשקול את היתרונות של חיפוש אורגני באינטרנט.

הנה מספר יתרונות בעבודה עם חברה מקצועית עם נסיון בתחום:

1. קידום אתרים מגביר גילוי אורגני ותעבורה איכותית לאתר

היתרונות של אופטימיזציה למנועי חיפוש

נראות אורגנית, שמובילה לתנועה מוגברת לאתר, היא יתרון עצום של קידום אתרים. SEO הוא מאוד ממוקד וממוקד בלקוח. אסטרטגיית SEO יעילה תעזור להעביר את דפי האינטרנט שלך לקהלים רלוונטיים עם שאילתות חיפוש רלוונטיות.

מכיוון שמשתמשים כבר מחפשים את מה שיש לך להציע, נראות אורגנית מביאה תנועה איכותית לאתר שלך מבלי לנסות למשוך או לשכנע מבקרים.

2. SEO מציע החזר ROI מרשים

בעת הערכת ערוצי שיווק דיגיטליים, החזר על ההשקעה (ROI) הוא לרוב בראש סדר העדיפויות, אם לא הגורם החשוב ביותר. בעוד שתוצאות SEO לוקחות זמן, אסטרטגיה איכותית יכולה בסופו של דבר להוביל להחזר ROI מרשים.

ללידים שמגיעים כתוצאה משירות של חברה לקידום אתרים באינטרנט יש שיעור גישה של 14.6%, שהוא כמעט 12% גבוה יותר מהשיווק המסורתי – אבל אם האתר שלך מדורג בעמודים 2, 3, 4 או בכלל לא, ייתכן שלא יהיה לידים. מצד שני, הרישום הראשון בגוגל מקבל 33% מכלל תעבורת החיפוש. נראות במנועי חיפוש מקושרת ישירות להגדלת תעבורת האינטרנט והגדלת ההכנסות, מה שהופך את החזר ה-ROI לאחד מיתרונות ה-SEO החשובים ביותר עבור חברות רבות.

3. קידום אתרים מגביר את האמינות והאמון

דירוג בעמוד הראשון של גוגל מגביר את האמינות של לקוחות פוטנציאליים. גוגל מדרגת אתרים בהתבסס על עשרות אותות בעמוד ומחוץ לדף, כגון תוכן שנוצר, מהירות האתר ונוחות השימוש במובייל. למרות שרוב הצרכנים עשויים שלא לשקול את האותות הללו, המשתמשים מצפים תחילה לתוכן רלוונטי ובעל ערך מ-Google. רוב האנשים סומכים באופן מרומז על האלגוריתם, ו-75% מהמשתמשים לא עוברים לדף השני.

אמון בנוי על סמכות מנוע חיפוש ועל מוצר או שירות איכותי היוצר אמינות בקרב המבקרים.

4. SEO מציע מבצעים 24/7

עבודת SEO לא מפסיקה לאחר שעות העבודה. תוכן שלא נעלם כשהתקציב ממוצה, כמו מודעות בתשלום. דירוגים שהושגו באמצעות קידום אתרים יכולים להגביר את האתר שלך 24/7, תוך ניצול מוחלט של (לפחות) 60,000 החיפושים בגוגל שמתרחשים בכל שנייה. שוב, קידום אתרים הוא ייחודי מכיוון שהוא מאפשר לעסק שלך להגיע למשתמשים בזמן שהם מחפשים אותך – לא על שלט חוצות שאתה מוצא בדרכך מחוץ לעיר.


Posted

in

by

Tags: