בחירת אמא לגברת השמלה של השעה

ללבוש לחתונה שלה שמחמיאה ודינמית ליום הגדול שלה? נסו לא להתמתח כי יש נחישות עצומה של שמלות אם הנשים להסתכל עליהן. סגנונות מפורסמים משלבים שמלות באורך הרצפה, שמלות באורך תה, שרוולים מצויידים ושמלות בקו A. אמה של אשת השעה כיום היא גברת שיקית, בהווה, במידה רבה ללא מגבלות מנהג, סגנון ומגוון.

רמת האמנה: בניגוד למסיבת הנישואין, המרוהטת בדרך כלל בבגדי כלה דומים, אמה של שמלת הגברת צריכה  שמלות ללבוש בגדי כלה השוואתיים או תואמים. הנחיות לכל מבקר צריך להתלבש, אז שוב, למעשה אמה של הגברת צריכה ללבוש בגדים נאותים יותר מאשר מבקרים שונים.

מידת המוסכמה צריכה להיות מכוונת לפי מנהג האירוע, במיוחד שמלת הגברת של השעה. אז במקרה שהילדה  שמלות לאמא של חתן הקטנה שלך תלבש שמלות כלה בסגנון אולם כינוס עם רכבת מקדש וכפפות, אתה צריך לנסות להתאים את מידת המוסכמות על ידי לבישת משהו רשמי. זה לא אומר שאתה צריך ללבוש ביסודו שמלה מכובסת בפאייטים, או עשויה ממשי, קטיפה מעוטרת באבני חן. ישנם עמיתים ראויים ללא קישוטים רבים בחוץ.

תיאום: רצוי שאמא של אשת השעה תבקש לשבח או אולי לתאם עם המראה הכללי או נושא החתונה. בעת בחירת האם של שמלות אשת השעה, יש לקחת בחשבון את העונה, המוסכמה ועוד שורה שלמה של משתנים שונים. האם אמא של שמלות אשת השעה תואמות את לבוש מסיבת החתונה זו לגמרי שאלה של זהירות עבור אשת השעה.

בעוד נשים מסוימות אוהבות שהאם של הגברת וגם אמו של הבעל יתאימו לשושבינות, נימוסי החתונה של ימינו מורים שנשים מאפשרות כיום לאמהות שלהן לבחור את הבגדים שלהן. למשהו פחות קונבנציונלי אולי תצטרך לבחור שמלה מוגבלת יותר. אשת השעה עשויה לשדר נטייה לאמה של הגברת ללכת לפי המנהג והסגנון של החתונה, או לתאם בעצם את גוון התלבושת שלה כך שיתאים לשאר מסיבת החתונה.

סגנון: אמהות עכשוויות כבר לא אמורות ללבוש שמלות של אמא של גברת השעה יותר, ויש כיום מבחר של שמלות חלקות, רסן, ובאופן מפתיע, סטרפלס הנגישות לאמה המתקדמת של הגברת. בכל הנוגע לבחירת שמלת אם של הגברת הבחירות הן בלתי מוגבלות. בדרך כלל, אמה של הגברת לובשת תלבושת באורך סיפור, אליה מצטרף מעיל או בולרו רגילים. יש הרבה שמלות מענגות באורך הרצפה של אמהות של אשת השעה עם מעילים או בולרוס לעיין כמובן, אבל לא בטוח שתצטרך להישאר עם מותאם אישית במקרה שלא תעדיף שלא.

מגוון: האם זה יהיה רעיון טוב עבורי ללבוש את החקירה הנפוצה ביותר על ידי טון אם הגברת? כרגע ישנן אפשרויות נגישות רבות. הסטנדרט צריך להיות בחר כל מה שאתה צריך, כל עוד הוא ארוך, כי זה לא מוזיל את אשת השעה או שהוא לא מגוון דומה לשמלה שלה.

נהוג לדבר, זה סביר להתרחק משמלות ממשפחת השנהב הלבן ומגוון השמפניות שעשויות להתאים לגברת השעה. רבים טוענים שיש להתרחק מחושך בטענה שהוא מציע אבל ובכך חוסר שביעות רצון ביחס לטקס שלפני הנישואין הקרוב על ידי אמה של אשת השעה בחושך.

בכל מקרה כהה הוא למופת, מסוגנן ורשמי, וכיום אפילו אדומים נתפסים באופן בולט כבעלי אפשרות ללבוש אמהות של אשת השעה בכל פעם שעושים אותם באלגנטיות. הכלל הנוקשה העיקרי הוא לבחון אפשרויות שונות עם אשת השעה ולנסות להיענות לגבי רצונותיה. אולי אין לה שום נקיפות מצפון אם תלבש גוונים בולטים, או מצד שני עשויה להעדיף אותך ללבוש בשלב זה זנים מודחקים במשפחות הלבנדר, הכסף, הבורדו והכחול.


Posted

in

by

Tags: